sabato 16 ottobre 2010

TUTTA VISTUTA ‘I IANCU

“Pirchì”; ciangiva ‘u pathri, maricchieddhu,
“povira picciriddha, e chi nc’inthrava,
era ‘nu nenti, ‘nu giocattuleddhu
e m’u spasciaru, menthri mi scialava….

…E nci rrumpir’a corda, tutt’on thrattu,
e nci tagghiar’u filu r’a parola,
non dici cchiù “papà”, non ‘nzurt’o iattu,
non ciangi cchiù chi voli ìri ‘a “ccola”……….

…..’I bambuleddhi sunnu tutti ‘ddha’,
parinu rricugghiuti ‘nt’o duluri,
nc’è puru chiddha chi dicìa “papà”,
fridda, gelata, senza cchiù caluri;

‘ddha maniceddha ch’i sthringiva forti,
ora ‘i rassàu friddi, senza jatu,
pari chi ss’a spartir’a brutta sorti,
comu ‘nu lettu sparti c’u malatu…..
….Giocattuleddhu meu, vistuta ‘i iancu,
ceddhuzzu mortu ‘nti ‘na gabbia r’oru,
‘spettim’amuri, ‘spetta, sugnu stancu,
iampra ‘ssi brazza, ‘spettimi chi moru;

ormai chi fazzu, campu pi’ campari?
Si sbacantàu ‘na casa, tu ggriravi:
”Papà, papà, papà, vogghiu iocari”,
oh farfalleddha mia, comu volavi……

…Vuliva ddivintari picciriddhu
Mi capu puru eu ‘nt’a gabbia r’oru,
vuliva cori a cori mi mi ‘mbiddhu,
eccu, ‘u papà, eccu ch’ora moru!

E ndi volamu ‘ncielu, supr’e stiddhi,
ch’i nuvuli iocàmu a ‘mmucciuneddha,
c’a luna chi ti brilla ‘nt’e capiddhi,
vistuta ‘i iancu e d’oru, figghia beddha;

ammenz’all’angiuleddhi ndi volamu,
‘mparim’a sthrata, prestu figghia mia,
rammi ‘na manu, forza chi ‘nchianamu……..
…..Angiulu, anit’all’Angiuli, cu’ tia”!!!!!!!!!!!!!

Nessun commento:

Posta un commento