sabato 16 ottobre 2010

QUANDU CAL’O SULI

Quandu cal’o suli
Si stut’a primavera,
si ddumin’i pinzeri
si inchi ‘a testa ‘i niru,
quando finisci ‘u iornu,
finiu tutt’o mundu,
non pisti manc’a terra,
ti senti rimbambiri,
ti senti a menz’altezza,
ti senti rrinasciri,
e viri tutt’a vita
chi cila peri peri
CAL’A PASTA
...CAL’A PASTA
Eu ti vardu, tu mi vardi,
ndi vardamu tutt’i dui:
:”’I sarbasti, poi, ‘ddhi sardi?
Oggi simu sulu nui….

….Du’ palori e dopu basta,
no, cchiù avanti non si và,
tu turnasti…Pura e casta,
eu, in odor’i santità…..

….Eu cuntinuu a vardari,
speranzusu chi…Cu’ sa’….
Po’ mi vardi…Lassu stari
E ti rass’in libertà…..

…Ma mi rresta ‘u chiovu fissu,
cchiù ti vardu e cchiù macinu,
iazu l’occhi e ‘u Crucifissu….
…Varda com’a ‘nu mastinu!!

E ti chiamu, ma non senti,
puru surda…Ti ‘nzurdisti?
Comu?....Non ci nesci nenti?
Ma chi dici, chi ‘mbivisti…..

…Eu cull’occhiu…Penethranti…
….Sulu l’occhiu ormai è cusì,
iddha, sguardu cchiù…Distanti:
”Chi è oggi, Martedì?.....

…E cusì iurnati sani,
eu ti vardu, ndi vardamu,
vol’o tempu ammenz’e mani,
passa, menthri…Ndi ‘mbecchiamu….

….E ti vardu, tu mi vardi,
va a finiri chi…Scoppiamu:
:”Rassa stari, pigghia ‘i sardi….
…Cal’a pasta…Chi mangiamu!!!!!!!!

Nessun commento:

Posta un commento