sabato 16 ottobre 2010

L’AUTOBUSSU

Av’i quando eu nascìa
Chi mi piaci caminari,
forhsi, è veru, è ‘na mania,
pirò vogghiu passiari;

l’athru iornu, me’ mugghieri,
datu ch’eu aìva fretta,
rissi:”No, non gghir’a peri,
po’ ti stanchi, rammi rretta”……

…Fù cusì chi, pi’ sbintura,
longu longu, com’on thrussu,
datu ‘u tempu e data l’ura
eu ‘nchianai ‘nt’all’autobussu!!

Pi’ l’amuri r’a Maronna,
un macellu, un pigghia pigghia,
a cu’ nci sciuppar’a gonna,
a cu’ nci pistar’a figghia….

….Ia mi ‘nchian’e mi spingìru:
”Non viriti, nc’è ‘a signora”,
e cusì mi rridduciru
chi rristai c’un brazz’i fora!!

Ropu stent’e contorsioni,
cu ll’aiut’i ‘nu cristianu
e cu’ cacchi distorsioni,
rriniscia mi tir’a manu;

menthr’ancora massaggiava,
iastimandu tutt’i Santi,
supr’on peri mi nchianava
com’on pisu d’elefanti……

…’A signora, chiddh’e latu,
‘nti ‘na curv’a maricchieddha,
mi rassau senza jatu,
mi chiana…Nt’e luppineddha;

comu ìa mi mi giru
e mi cercu mi m’a scoddhu,
vitt’i sgrinciu un cosu niru,
mi sintia tirar’u coddhu…..

….Era un vecchiu ‘nto sportellu,
cu’ ‘na facc’i tartaruca,
chi c’u manicu ‘ill’umbrellu
si spassava….Mi mi ‘ffuca;

propriu supra r’u bizolu,
sent’un brazzu supr’a spaddha,
vardu e viu nu’ figghiolu
tuttu lordu e chin’i rraddha;

e pi’ giunta c’u gelatu,
chi, sculandu chianu chianu,
mi cariva, Crist’amatu,
‘nti ‘na ricchj e supr’a manu……..

….’Na frenata e fua ‘nchiovatu,
cull’umbrelu e ‘a corsettina,
supr’e peri ‘nu surdatu
e ‘u gelatu….Arret’a schina;

mi ‘rrivau ‘nu spintuni,
no’ scindia manc’u bizolu,
mi thruvai ‘nt’o sthratuni,
eu vi ggiuru, fici un volu,

e sbattia ‘nti ‘na tabella,
c’u figghiolu supr’e spaddhi,
‘nt’e ginocchia ‘na cartella
E ‘u surdatu….Supr’e caddhi!!

‘I ‘ddhu iornu sempr’a peri,
chi mi roli ancora ‘u mussu,
e nciu ricu a me’ mugghieri:
”Non parrari ‘r’autobussu”!!!!!!!!!!

(da “p’un pilu”)

Nessun commento:

Posta un commento