sabato 16 ottobre 2010

‘A ‘NFEZIONI

Bongiornu ‘mmari Lola,
scusati,vaiu ‘i fretta,
nc’è Cicciareddh’a scola
e me’ maritu ‘spetta…..

Cummari, binirica,
vi viu ‘bbundanziusa,
e vostra figghia Mica?
Nci voli mi si spusa?

Chi mi ‘mbattiu, cummari,
menthri vardav’a crapa,
chi m’epp’a capitari,
‘n’a muzzicau ‘na lapa!!

Era ‘na lapa ‘rossa,
cummari ‘MMaculata,
Mica era peddh’e ossa
E ora……..Tutta unchiata!!

E si, cara cummari,
eppi ‘sta muzzicata,
si misi a zanniari,
cusì rristau unchiata;

e nciu riciva, vai,
va’ fatti visitari,
non mi sintiu mai,
cusì s’epp’a curcari;

quando chiamai ‘o dottori:
”Vuliti ‘a me’ opinioni?”,
Mi rissi ‘ddhu signori,
“Purthroppu è ‘na ‘nfezioni”!!

Scusati MMaculata,
forhsi non haiu crianza,
va beni ‘a muzzicata,
ma propriu…..Supr’a panza?

Cummari, malignati!
Vi portu i testimoni,
cusì po’ non parrati…..
….Mannaia ‘a ‘sta ‘nfezioni!!

Va beni, ormai ll’avi,
è ‘nutili ssu’ scattu,
cummari, ma quant’avi
chi ssucciriu ‘u fattu?

Oggi su’ novi misi,
nci fici ‘i gniziòni,
nci resi’u Sali ‘ngrisi,
ma nenti, fu’ ‘a ‘nfezioni;

non sacciu cchiù, Signuri,
ormai su’ novi misi,
è china ‘i duluri
e eu ch’i brazza ‘mpisi……..

Sintit’a mia, cummari,
‘u fattu ormai si fici,
sapiti ch’at’a fari?.......
……Chiamat’a levatrici!!!!!!!!!!!!

Nessun commento:

Posta un commento