sabato 16 ottobre 2010

‘A LIBERTÀ

Aogghia mi mi spaccu ‘i cannarini,
a’ genti non ci piaci ‘a verità,
campa sthrisciandu nterra ch’i catini
e dici:”Non ti basta ‘a libertà?”

Ma quali libertà, mi cal’a testa?
E mi mi mentu semori ‘nginocchiuni,
po’ mi nci fazzu nott’e gghiornu festa,
c’a cur’all’aria, a tutt’i me’ pathruni?

‘A libertà mi vìu e non mi vìu,
‘a libertà mi sentu e non mi sentu,
mi cernu senza pala e senza crìu
e mi mi cociu sempri a focu lentu!!

‘A libertà mi fazzu comu fannu,
‘a libertà mi rormu senza sonnu,
‘a libertà mi scannu e mi mi scannu,
mi penzu e po’ mi scrivu….Comu vonnu!!

‘A libertà mi sputu a ffacci all’aria?
Mi piscu c’u sciroccu, senza boria?
Mi campu ‘nt’a mundizza, ‘nt’a malaria,
mi mangiu cucuzzeddhi c’a cicoria?

‘A libertà mi ggriru ‘nt’a me’ menti?
‘A libertà mi mi llathriu ‘nt’o fangu?
Mi stringi ‘a cinta e po’ mi stringi i renti,
libiru sì, mi iettu sempri sangu!!!!!!.......

….Ma l’omu comu jocca sta’ cuvandu,
su’ anni e anni chi l’ovu è sempri ddhà,
e finalmente carcosa sta’ spuntandu:
‘A testiceddha ‘r’a vera libertà!!!!!!!!!!!

Nessun commento:

Posta un commento